Falnic mirişug


Viitorul, lasat in singuratate se zbate neintrerupt pe o muchie de cutit. Nimic nu mai merge cum mergea inainte, nimic nu mai este cum era inainte, nimic nu a fost vreodata asa. Sau poate ca amintirile mele sunt tulburi, ganduri negre, nedrepte imi bombardeaza mintea obosita. Incerc sa ma adun dar nu reusesc, cred ca am castigat dar de fapt am pierdut, imi doresc sa merg mai departe dar nu pot.  Ceva ma tine in loc si din pacate nu pot controla nimic din ce credeam ca detin in propria-mi putere. In tot acest timp m-am inselat.

Alegeri, urmeaza alegeri, nu electorale ci alegeri proprii, intr-un plan necunoscut pana acum trebuie sa pasesc cu mintea limpede, cu gandurile luminate de o raza de soare si sa ALEG. Dar ce sa aleg?! Intreaga viata nu facem decat sa luam decizii, cand ne trezim alegem sa nu mai stam in pat, cand mancam alegem sa folosim cutitul in detrimentul mainii drepte si cand lovim alegem sa nu gandim. Vreau sa gandesc mai bine la asta… Vreau sa castig inca o data.

7 Responses to Falnic mirişug

  1. Dan spune:

    tocmai faptul ca nu stim daca alegem bine si totusi alegem, insasi cortina asta neagra ce se profileaza in fata noastra si ne atrage spre ea, asta e frumusetea! 🙂

  2. arpagic spune:

    Eu nu mai vad frumusetea in negru… Decat daca e in interiorul meu.

  3. briza spune:

    and the winner is… 🙂

  4. Edy spune:

    The reader is the winner 🙂

  5. Anon spune:

    sure is 112chan up in here

Lasă un răspuns

