Leapsa cu trupe.


Briza, trebuie sa iti fur leapsa pentru ca mi se pare foarte desteapta. Interbarile sunt un pic cam ciudatele dar ideea in sine e isteata. Reguli: alege un cantaret/formatie/trupa si raspunde folosind numai titluri ale cantecelor acestuia/acestora. Eu m-am limitat la  Kanye West.

[1]. Esti barbat sau femeie?

Champion

[2]. Descrie-te

Can’t Tell Me Nothing

[3]. Cum se simt oamenii in preajma ta?

Flashing Lights

[4]. Cum ti-ai descrie relatia anterioara?

Welcome to Heartbreak

[5]. Dar pe cea actuala?

Coldest Winter

[6]. Unde ai vrea sa te afli acum?

Drunk and Hot Girls

[7]. Ce parere ai despre iubire?

Gold Digger

[8]. Cum e viata ta?

Stronger

[9]. Ce ai cere daca ai putea sa-ti pui o singura dorinta?

Touch the Sky

[10]. Spune ceva inteligent.

Jesus Walks

Dau leapsa mai departe lui: Mihai (logic), Dan, Vlad, Bobotz si tuturor celorlalti care sunt atrasi de idee.

Misu zice: Super ideea! Si geniale raspunsurile tale, Edy. Raspunsurile mele dupa salt.

Am ales Beck, desi Edy ar fi vrut Radiohead, asa ca am sa pun si alternativa britanica in paranteze 😛

[1]. Esti barbat sau femeie?

Soul of a Man (No Surprises)

[2]. Descrie-te

Youthless (Optimistic)

[3]. Cum se simt oamenii in preajma ta?

Mixed Bizness (Talk Show Host)

[4]. Cum ti-ai descrie relatia anterioara?

Think I’m in Love (Weird Fishes)

[5]. Dar pe cea actuala?

Beautiful Way (All I Need)

[6]. Unde ai vrea sa te afli acum?

Chemtrails (The Tourist)

[7]. Ce parere ai despre iubire?

The New Pollution (House of Cards)

[8]. Cum e viata ta?

Guess I’m Doing Fine (Like Spinning Plates)

[9]. Ce ai cere daca ai putea sa-ti pui o singura dorinta?

Devils Haircut  (Sail to the Moon)

[10]. Spune ceva inteligent.

Lord Only Knows (2+2=5 sau Down Is the New Up)

6 Responses to Leapsa cu trupe.

  1. arpagic spune:

    Genial, Vlad. Superb! 🙂

  2. arpagic spune:

    Intr-adevar, excelenta lista ta, Vlad.

  3. arpagic spune:

    Nice, dar cred ca era suficient un singur raspuns. Am crezut ca vei alege radiohead dar se pare ca am intuit gresit 🙂 Nu era nevoie sa pui si ce e in paranteze.
    P.S. Am modificat ultimul raspuns, mi se parea cam intortocheat ce am zis prima data 😀

Lasă un răspuns

