Obiceiuri straine


Am vrea, eu si prietena mea, sa ne marturisim jena ca am asistat in seara asta oarecum impasibili la doua fenomene mai rar intalnite pe la noi.

Prin cartier, nu departe de blocul colegului de redactie Edy, am intalnit doua fetite pana in 10 ani care faceau ce numai in filmele americane am vazut: vindeau limonada. Isi scosesera „materialele” pe un taburet de lemn, afisasera o pancarta rudimentara pe care scria „Limonada – 50 de bani paharul” si imbiau trecatorii cu un slogan pe cat de simplu, pe atat de simpatic: „Va rugam, luati o limonada, e doar 50 de banuti.” Rusinati inexplicabil de gestul fetelor, am trecut de ele. Cand ne-am dumirit ca ar trebui sa incurajam astfel de initiative pitoresti si ne-am intors, era prea tarziu – fetitele isi strangeau „taraba”. Fara doar si poate, ne-am simtit amandoi cam stanjeniti.

Altundeva, mai exact langa Parcul Mitropoliei, am mai vazut o bucata de copilarie pe care nu o intalniseram decat la televizor: o masina de inghetata. Cu un design rotunjor si un zdringhi-zdringhi sonor foarte copilaros, masina (cu numar de UK, nota bene :P) te copleseste de nostalgie si pofta de inghetata. Dar, din nou, am ales sa ii intoarcem spatele…

In viitor, insa, promitem sa fim mai copii si va invitam si pe voi sa profitati de orice asemenea farama de copilarie netraita in tara asta.

9 Responses to Obiceiuri straine

  1. Floyd spune:

    Bine ca nu avea numar de Belgia 😛

  2. blanche spune:

    Normal ca am intors spatele la nenea cu masina de inghetata. Tocmai ne rasfatasem simturile cu un Magnum. Yum yum! (Furby moment)

  3. arpagic spune:

    Wow that was fast.

  4. miaunell spune:

    @ floyd – sau de Olanda :))

    la mine in cartier trece zilnic o masina de inghetata si pune muzica d-aia :))

  5. arpagic spune:

    Din ciclul LOLOLOL: tocmai a trecut masina cu inghetata prin micro 3! imediat urc filmulet pe youtube 😛

  6. danwhatever spune:

    e mai ceva ca ambulanţa morţii maşina asta de îngheţată!=))

  7. blanche spune:

    LOL@Dan.

    Si eu am (re)vazut masinutza asta azi de cateva ori prin oras.

    P.S.: De cand se pot da note (stele) articolelor?

  8. arpagic spune:

    De azi se pot da stelute articolelor si vad deja ca unii au dat.

  9. FunInTheSun spune:

    cea mai buna inghetata pe care am mancat-o! aseara, masina era la intrarea mare a Parcului Chindia si pot spune ca lumea se inghesuia sa cumpere 😀

Lasă un răspuns

