Un an.


In urma cu un an a aparut pe acest blog primul articol, scris de Mihai. De atunci ne-am maturizat in jurul acestui site, ne-am scris aici fericirile cat si dezamagirile, am trait in scris ideile proprii, iar acum putem privi in urma in cufarul nostru cu amintiri pentru a compara ce eram atunci si ce am devenit acum. Nu am facut asta numai pentru noi si pentru propriul nostru amuzament cat si pentru voi, cei ce ne cititi, cei ce sunteti aproape de noi cu fiecare click pe blogul nostru si voi toti care ati avut vreodata de a face cu gandurile noastre, fie ele bune ori rele. Eu sunt bucuros ca am ajuns pana aici, sper sa evoluam in continuare dar fara sa va uitam pe voi prietenii nostri ce ne-ati fost mereu alaturi. Consider ca totul este relativ pe viitor, dar blogul asta intotdeauna va ramane aici pentru noi si pentru voi.

10 Responses to Un an.

  1. Floyd spune:

    La cat mai multi biti consumati pe serverele wordpress!
    Berea cand o dati? 😀

  2. arpagic spune:

    Fa-ne un semn cand esti prin Targoviste! Trebuie neaparat sa te cinstim 😛

  3. miaunell spune:

    LeMeA BAAAA! LeMeA! :))

    la cat mai multi ani de blogguit! 😀 pac-pac

  4. FunInTheSun spune:

    multi ani sa traiti! 😀

  5. Dan spune:

    la multe viewsuri coaie! 🙂

  6. briza spune:

    La multe post-uri! 🙂

  7. arpagic spune:

    Haha, geniala imagine!

  8. Alex18 spune:

    Hehe…La multi ani! Cam tarziu m-am trezit si eu…dar nu prea tarziu! 😉

Lasă un răspuns

