Ce titlu?


S-a terminat liceul. Acum m-am trezit si eu. Cum de s-a terminat? Nu stiu… A trecut pe langa mine. Sunt nostalgic. Parca nu as fi eu, parca tot universul incearca sa imi comunice ceva, sa imi comunice ca ma aflu inca in tranzitie si  alchimia cuvantului este cea mai buna sursa ce merita exploatata din eternul Campiilor Elizee pana in adancul Hadesului. Oh, da cuvantul schimba multe, cuvantul scris are insemnatate peste veacuri, cuvantul vorbit nu duce nicaieri decat la delicateturi sau altercatii si totusi de ce a trecut timpul atat de jovial iar eu nu am realizat inca importanta existentei?! Un articol murdar, da unul stricat si ireparabil trebuie dedicat timpului, destinului si tuturor celor ce te inconjoara. De ce sa mai ma prefac ca sunt bun cand defapt sunt o fiara gata sa smulga, gata sa sfartece in carne vie, gata sa ucida pentru cel mai neinsemnat lucru existent in univers. Vreau sa distrug pentru nimic, vreau sa te fac sa te simti rau pentru ca traiesti si vreau sa termin mai repede ce am inceput. Dar inceputul e inca aproape si inca asteapta. Cum poti termina ceva ce nu e al tau sau nu ai inceput tu? E gresit, totul e imaginatie, totul e creatie. Mircea Eliade zice ca arta este construita pentru a distra zeii. Eu pe cine distrez acum?

13 Responses to Ce titlu?

  1. Dan spune:

    Mi-a placut foarte mult ceea ce ai scris… mi-ai amintit de niste versuri de la Counting Crows…
    „Don’t it always seem to go
    That you don’t know what you got till it’s gone
    They paved paradise and put up a parkin’ lot”
    Cred ca toti facem greseala asta, pretuim ceva abia dupa ce il pierdem si invinuim pe oricine, in afara de adevaratul vinovat, adica noi insine…
    In rest, cred ca merge fara alte comentarii de prisos. Frumos post.

  2. Edy spune:

    Prima data in viata cand aud asta de la tine! 🙂

  3. Floyd spune:

    somebody likes fishsticks 😛

  4. Edy spune:

    Yummy :)) But I ain’t a genius of a generation!

  5. Misu spune:

    Or are you? 😀
    Observ in articolele tale personal-meditativ-filosofice din ultima perioada o angoasa constanta. Stii deja cum sa scapi de ea: scrie. Uite, scrie aici orice iti trece prin cap, orice idee desteapta sau prostie sau inventie venita la betie sau… Orice-orice! Din cate inteleg eu din scrisul tau, o sa te ajute. Macar de-ai ajunge sa te plictisesti de demonii tai, daca nu ii alungi.
    @Dan: Big Yellow Taxi e un cantec de Joni Mitchell, Counting Crows au facut un cover (slab imho). Nu de alta, dar tipa a scris versurile, nu Counting Crows.

  6. edy spune:

    Ok. Merci pt. Suport.

  7. Dan spune:

    @Mishu: Ştiam 😛 dar mi se pare genial coverul, melodia originală nu o suport.

  8. arpagic spune:

    Nu pot sa mai raspund o data! 😦 Multumesc! 🙂

  9. Buna, nu vrei sa treci pe domeiu propriu? Mai exact pe domeniu .info COMPLET GRATUIT. Pentru mai multe detalii intra AICI

  10. arpagic spune:

    ^ guy’s a pro.
    (Linky)

Lasă un răspuns

