Emigrez…


…doar pentru o saptamana si ceva. E timpul. E momentul perfect pentru a pleca in strainatate si pentru a uita complet toate neajunsurile sau treburile de zi cu zi ce trebuiau duse la bunsfarsit. Am asteptat mult cu gandul la vacanta si pana la urma am fost recompensat cu 10 zile in Italia. Nu e mult, nu e nici putin; e suficient cat sa iti pice o idee geniala ori sa ti se indeplineasca o dorinta ascunsa. E suficient chiar si pentru mine. O sa ma intorc cu impresii de vacanta si/sau poze asa cum am facut si anul trecut pentru a continua traditia. Asa ca nu imi ramane decat sa imi iau ramasbun si sa va urez distractie placuta in continuare si vacanta placuta celor ce au de gand sa isi paraseasca biroul pentru un timp. Sa ne auzim cu bine!

5 Responses to Emigrez…

  1. elbu spune:

    zic Vacanta placuta brotha!!

  2. Misu spune:

    Drum bun si sa ai o vacanta minunata!

  3. Dan spune:

    Daca te intorci pe 19, vii la Transylvania Calling?

Lasă un răspuns

