Caut sa inteleg


Caut sa inteleg de ce lumea se poarta astfel, dar nu pricep. Nu gasesc intelegerea dorita in cei apropiati si cu atat mai putin in cei necunoscuti, nu mai inteleg nimic pentru ca nu mai gandesc nimic, sunt un vid obscur cu o constiinta mult prea incarcata pentru o fiinta terestra. Imi doresc sa vad acum sufletul oamenilor si sa stiu durerea ce se zbate in interiorul lor, vreau cu tot dinadinsul sa ajut sa fie armoniosi unii cu altii, vreau sa ii vad oferind zambete calde chipurilor impietrite si sa ii molipseasca. Omul e o fiinta de neinteles in unele momente ale sadicei lui existente, cu un singur cuvant e in stare sa injunghie un spirit ancestral ce se trage de la inceputurile lumii si sa il imprastie in tot universul chiar daca are cunostinta de ceea ce face. Sunt ranit profund de un regret, de o conversatie inutila ce ma face sa visez la un viitor sumbru, dar eu nu doresc asta, imi doresc ca viitorul sa straluceasca de cunoastere si nimic sa nu il mai poata inchide, vreau sa fiu o stanca in calea marii, o stanca ce nu se va macina oricat timp se va scurge. Dar oricat as incerca sufletul mi se naruie, spiritul mi se evapora in vazduh, ceea ce scriu mi se pare derizoriu si fara scop iar eu tot nimic nu inteleg.

7 Responses to Caut sa inteleg

  1. arpagic spune:

    Darts?

  2. arpagic spune:

    Pe bune, Edy, uat iz dis ăbaut?

  3. Edy spune:

    About someone who doesn’t read this sh!t.

  4. chitii spune:

    prea multe ganduri si trairi s-au strans acolo…

  5. miaunell spune:

    mi-ai luat cuvintele din gura edi cu postu asta.

    si totusi, Darts? :))

  6. Edy spune:

    u bored, aren’t ye?

Lasă un răspuns

