Her Majesty


Misu aici. Unii dintre voi sunt la curent cu stirea ca, de azi, intre mine si „sediul” Arpagic o sa fie o distanta ceva mai mare decat de obicei. 2189km, ca sa fiu mai exact. Timp de vreo doua luni si jumatate, pentru inceput. Nu va speriati. Arpagic e tot „acasa” pentru mine, si am sa incerc sa scriu in continuare aici, pe cat posibil. O sa ma abtin de la a folosi blogul acesta pentru a va impartasi aventura mea de peste mari si tari, dar am sa imi tin un carnetel cu mazgalituri la o alta adresa, daca sunteti cu adevarat interesati (sau masochisti, dupa caz).

N-am sampanie cu care sa va fac cinste, dar am o sticla de Coca-Cola editie limitata de la eclipsa din ’99, so enjoy.

Foto-66

8 Responses to Her Majesty

  1. miaunell spune:

    o intrebare… 2 de fapt… a expirat cola asta? si dak da, pot sa o beau eu?:X

    • Misu spune:

      Da, e expirat de prin 2000. Dar am sa il pastrez pana nu mai am unde sa il tin 😀

      • miaunell spune:

        cum ramane cu nr tau de tel? ;;) ca vreau un blind date la bucingham ;;)

      • Misu spune:

        nici nu stiu ce vrei sa zici prin asta, dar…

        inca nu mi-am luat telefon de aici, dar maine-poimaine o sa fac asta.

        bai, de ce nu mi-ai zis ca englezii beau de sting? manciacas, tipii astia sunt nebuni.

      • miaunell spune:

        i-auzi 😐 cica nu ti-am zis… :|:| dar cand ma plangeam ca erau rupte fetele la petreceri si se tarau pe jos? hehe… vezi sa nu te corupa prea rau :))

  2. :) spune:

    we will mishu…

Lasă un răspuns

