An end has a start


A inceput si facultatea… Am ajuns si la etapa asta. Inceputul a fost ambiguu, nu am inteles prea multe din ziua de joi, prima zi oficiala de facultate si nici nu am ce sa vorbesc despre acea zi. Pur si simplu m-am prezentatat intr-un amfiteatru ostil ce a inghitit mai multi studenti si profesori decat avea nevoie, am ascultat Gaudeamus de 2 ori si m-am plictisit ascultand niste discursuri pline de patos si de intelepciune, dar false. Astazi parca a fost mai bine decat joi, am mers la facultatea ca de fiecare data cu meotroul (m-am obisnuit repede cu acest mijloc de transport), iar apoi mi-am petrecut timpul incercand sa imi gasesc clasa si grupa si mai apoi incercand timid sa cunosc noii colegi. Am avut 2 semniarii si un curs, iar prima impresia, primul curs a insemnat dezamagire groaznica, seminarul nu a fost nimic mai mult decat o ora identica cu cele din liceu si nu cu orice ora ci cu orele de fizica sau matematica unde nu numai ca nu intelegeam multe, dar pur si simplu nu imi place si nu ma intereseaza. Urmatorul seminar, de geografie economica mondiala mi s-a parut cat de cat acceptabil, profesorul a fost de treaba, iar timpul s-a scurs mai repede ca mai-nainte. In fine, o raza de speranta a venit de la cursul de microeconomie (culmea, si primul seminar a fost tot de microeconomie, dar profesorul isi are o contributie enorma in preferintele unui student) unde am avut de a face cu un profesor foarte interesant, o combinatie intre fostul prof. de economie si profesoara din liceu delimba romana. Un profesor ce mi s-a parut a fi un snob la prima vedere, folosea des cuvinte din engleza iar multi dintre studenti nu pricepeau, recunosc si mie mi s-a intampalt de 2 ori sa nu inteleg ce vrea sa zica, dar de fapt se pare ca el nu a petrecut mult timp in Romania, cunoscand foarte bine legile in Anglia si in SUA, si vorbindu-ne dezinvolt despre exemple concise ce au la baza subiecte economice. O zi ciudata am petrecut azi, mai singur decat am fost intotdeauna, mai plictisit decat am fost tot anul, dar mai contemplativ si mai reflexiv la propriile idei. Sunt cam incurcat…

14 Responses to An end has a start

  1. 2189km spune:

    Hai, Edy, ca te obisnuiesti. Gandeste-te cum a fost prima zi de liceu: habar n-aveai ce o sa urmeze, ce o sa ajunga sa te faca sa adormi si ce o sa te tina suficient de interesat pana la cap… si mai ales cu cine o sa razi pe ascuns in timpul orei 😀
    Eu cred ca prima saptamana e important sa iti faci impresii, sa privesti cursurile ca pe niste filme, sa fii atent, dar nu neaparat la continut, cat la prezentare. Ca la continut, slava Domnului, o sa ai timp sa te gandesti. Si oricum, dupa o saptamana presupun ca o sa gasesti pe cineva cu care sa faci schimb de impresii „live” la curs, ca sa mai destinzi atmosfera. 😛
    Presupun ca inca nu aveti teme?
    Oricum, vreau sa aud la sfarsitul saptamanii cum ti s-au parut toate cele. Bafta!

  2. miaunell spune:

    Bafta si din partea mea >:D< daca te plictisesti poti oricand sa te apuci sa desenezi in timpu orei 😀 eu asa fac :)) anyway… mai posteaza ca suna interesanta microeconomia asta :))))

  3. arpagic spune:

    Pff, de fapt am luat tema de la primul curs pe care l-am avut. Dar am nevoie de carte pentru asta si nu m-am sinchisit sa imi cumpar, ma rog ne-a zis sa ne luam vreo 5 carti, acuma nici eu nu stiu care din ea e aia cu tema :)) Oricum multumesc de incurajari!

  4. inbalarii spune:

    Aşa e prima dată, la primul curs de analiză matematică din facultate în anul 1 m-am uitat în jur să văd dacă am nimerit seria şi anul care trebuie, că nu înţelegeam nimic din ce zice profesorul, şi nu eram tămâie la matematică în liceu. Dar se reglează toate mai încolo…

  5. cristina spune:

    Am ajuns intamplator pe aici si sunt curioasa la ce facultate ai ajuns si ce profil. Se poate?

  6. cristina spune:

    a, si prin universitate ne referim la uk? sau sunt eu confuza:D

  7. cristina spune:

    hh.da si prin acest mesaj promit sa inchei seria mesajelor sacaitoare:D
    ma interesa la ce universitare din UK si ce profil, chestie pe care puteam s-o intreb clar de la inceput. nu-mi explic de ce n-am facut-o 🙂

  8. cristina spune:

    frumos. felicitari si mult succes:)

Lasă un răspuns

