Inca una de campanie


Nu vreau sa fac vreo speculatie sau vreo reclama dar am intrat din greseala pe neogen. Sincer sa fiu nici macar nu stiu exact despre ce este acest site insa am dat peste subiectul ce intereseaza cel mai mult opinia publica la momentul de fata: alegerile prezidentiale. Am intrat pe acest link si am ramas uimit. Acolo spune ca Geoana are 6608 fani, iar al doilea clasat in acest clasament ar fi Traian Basescu care abia are 498 de fani. Poftim?! Cred ca ori cineva a facut spam pe candidatul social-democrat ori neogen este un site ce este departe de impartialitate politica ori pur si simplu internautii romani opteaza cu bratele deschise pentru a-l vedea pe Geoana presedinte. Daca acest lucru ar fi pe bune atunci ar trebui sa ma astept la o victorie clara a acestuia din urma, poate chiar din primul tur. Ah si chiar legat de Geoana, e singurul candidat care nu are reclame in Bucuresti. Pe primul loc top in cadrul acestui clasament al reclamelor de prin capitala ( pur subiectiv acest clasament ce are totala legatura cu zonele pe care le frecventez) se afla la loc de „cinste” actualul presedinte care ne zambeste parsiv de oriunde intorci capul si iar imi da de gandit cu privire la ideea ca alcool e solutia tuturor problemelor, pe locul 2 as spune ca se afla Oprescu, dar hai sa fim seriosi, candidatul independent este de altfel si primarul Bucurestiului, e evident ca a folosit ceva fonduri pentru a impanzi capitala cu chipul sau inconfundabil (totusi cred ca in tara Oprescu nu are asa multe afise) iar pe locul 3 se afla candidatul liberal: Crin Antonescu care ocupa un loc modest in opinia mea, avand relativ putine afise electorale. De departe, cel mai ciudat e ca Mircea Geoana duce lipsa totala de afise, adica eu nu am vazut nici unul, nu am retinut sa existe vreun loc cu chipul acestuia (poate cu exceptia sediului de campanie). Acest lucru ma face sa ma intreb, oare Mircea Geoana mizeaza pe un altfel de campanie? Sa fie o campanie pe internet? Nu stiu… dar cert e ca Bucurestiul momentan este un front de bataie in care unul dintre candidati a fost scos total inafara cursei electorale.

13 Responses to Inca una de campanie

  1. tazdingoo spune:

    Probabil are 66,08 fani, e mai aproape de adevar.

  2. 2189km spune:

    aoleu, asta ne lipsea: moaca lui Basescu peste tot. Stii ce se zice: numele prostilor pe toate gardurile.

  3. miaunell spune:

    mie imi place de ala cu partidu verde =)) votam toti cu el? ma rog… eu votez mai absent da’ plm. :)) gen

  4. 2189km spune:

    As vrea eu sa fie amuzanta campania asta, Vlad, dar, din nefericire, nu e. E o lupta pentru supravietuire, ca daca ramane fecala aia de dictator, am cacat steagul (scuzati limbajul, de replica asta e geniala, nu-i asa, Edy? :P).
    Asa ca o sa dau banii pe biletul pana la Cardiff doar ca sa am ce sarbatori pe 6 decembrie.

  5. danwhatever spune:

    Vote Crin! 🙂

Lasă un răspuns

