Top 10 cautari ciudate, pe ultima saptamana.


Uitandu-ma din nou peste cautari am mai gasit cateva demne de insemnat, cum ar fi:

10.cronicarul ureche -> haha, poate ca aceasta sintagma nu m-ar fi amuzat daca primul lucru la care ma gandeam nu ar fi fost celebra rubrica condusa de Mihai: „cronicar dupa ureche” si nu marele cronicar Grigore Ureche

9.bancuri chuck norris 2009 -> Eu stiam ca bancurile nu au varsta, si nici Chuck Norris nu are varsta, cu toate acestea 2009 e un an ce imi da mult de gandit.

8. hot guy -> Thanks!!

7. vand echipament ciclism -> Ok, eu doar povesteam despre Turul Frantei si atunci cand ma uitam nici macar pe bicicleta de fitness nu eram. Si totusi, ai nevoie de echipament special pentru a merge pe bicicleta medicinala? !

6.vand echipament fotbal oferta -> Iar unul care vinde? Ma, asta e un blog, nu o rubrica de anunturi vanzari-cumparari, dar trebuie sa recunosc ca o oferta buna merita intotdeauna onorata.

5. cintecul nou rihanei -> Invata nene sa scrii ca nu ajungi nici macar in ciclul gimnazial in ritmul asta.

4. streets borrowed -> Aceasta cautare m-a facut sa tresar. Imi aduc aminte ca de fiecare data cand eram la tara si jucam fotbal cu picioru pe strada era o femeie care urla mereu la noi sa plecam si sa nu mai batem mingea, iar noi, copii fiind, replicam sec: „ce bre, ti-ai cumparat strada?”

3.badea la scoala -> Am o presimtire despre cum era Badea la scoala, dar mai bine ma abtin. Oricum, nu sunt eu cel ce detine adevarul absolut cu vedere la trecutul sau.

2.tu si dan voiculescu -> Primul lucru ce mi-a venit in minte era cantecul de la Ca$$a Locco „tu si cu prietena ta”, dar probabil ca te referai la celebra conversatie dintre Becali si un jurnalist de la trustul intact, nu? Cu toate astea, te las pe tine alaturi de mogul.

1. vultur golf taica-tu -> Poftim? Adica…what? Nu stai… probabil e un viral nou pe internet si eu nu am auzit inca de el. Sau poate ca tipului respectiv ii plac in mod deosebit automobilele  Volkswagen si taica-su nu ii cumpara masina, astfel el s-a hotarat sa dereseze un vultur ce il va prada si il va santaja pe parintele sau astfel incat acesta sa fie obligat sa ii cumpere  fiiului risipitor un golf. Stiu, stiu, imaginatia mea e nociva.

3 Responses to Top 10 cautari ciudate, pe ultima saptamana.

  1. 2189km spune:

    Doamne, cat de tari sunt astea 😀 Dar tot „cine la ucis pe Zeus” ramane sefa, tre sa recunosti.

  2. arpagic spune:

    Word 🙂

  3. danwhatever spune:

    doamne asta cu „vultur golf taicatu” m-a lasat omfgwtflmao :))

Lasă un răspuns

