Quotes of the day? Sau doar un experiment pentru ca imi e sila sa invat la franceza :P


1. Afara, frig, ger, noi cu stomacul plin de bere observam o reclama la masaj si Jacuzzi. Catalin exclama ofensat:
-Ce m-as pisa si as face o baie fierbinte acum.

2. Pentru astazi nu am un quote nemaipoemnit de intelligent, dar am o conversatie funny intre mine, un coleg de grupa si prietena acestuia. Unde altundeva, decat la mec…
El:-Auzi ma, stiai ca are colega de grupa la drept pe bebelusa?
Eu:- Ce bebelusa ma?
El:-Aia de la carcotasi ma.
Eu:-Tare… Si vine la facultate?
Ea:-Zilele astea nu prea a mai trecut pe la facultate.
Eu:-Are treaba ma…
El:-Da, se fute.
Ea:-Vai, dar ce urat vorbesti cum poti sa vorbesti asa urat??
El:-Pai asa vorbesc baietii…
Eu:-Bai, eu nu am inteles ce a zis, deci mai zi o data. (faking a bad hearing)
Ea:-A zis “se fute”
Eu:-Uite cine vorbea…

3. In cadrul unui proiect la franceza trebuia sa alegem o firma care are sediul in Romania si are origini frantuzesti. Am ales Danone. (nu ma intrebati de ce, urasc iaurtul)
-Bun si ce facem, ca nu am inteles nimic.
-Mimi, traducerea?

-Bun, deci avem o problema, nu inteleg ce materii prime folosesc astia?
-Hmm…lapte?

-Care e totusi ocupatia exacta a astora de la Danone? Adica ei ce mijloace de productie folosesc, ia uita-te repede pe internet.
-Stati ma ca stiu eu, mulg vaca.
-Nu ma taranii mulg vaca.
-Pai si taranii unde sunt angajati?

-Ok, hai sa impartim rolurile in firma:
-Eu sunt director general.
-Eu sutn director commercial
-Eu sunt director de marketing
-Eu sunt director tehnic (ce prostie am putut sa imi aleg…)
-Eu sunt director de resurse umane
-Ba… pai si in firma asta cine lucreaza, vad ca toti sunteti directori.
-Da ma, dar stai asa ca mai e si o secretara…

Cam atat pe 3 zile 

One Response to Quotes of the day? Sau doar un experiment pentru ca imi e sila sa invat la franceza :P

  1. 2189km spune:

    ce le am cu ghicitul 😛

Lasă un răspuns

