stiu


Iar ne intalnim? Din nou doar noi 2, fata in fata, ne masuram din priviri. Clipesti fara sa vrei, imi atragi atentia cu un zambet fad, dar ce ma inspaimanta este ca tu stii ce gandesc eu fara sa iti transmit asta in vreun fel. Cum reusesti? Care e secretul tau? Iar las libere degetele sa alerge pe tastatura iar tu nu poti face nimic sa ma opresti. Hai, incearca! Te misti prea incet, mai incearca o data! Nu reusesti, vezi tu, degeaba imi stii gandurile daca nu poti face nimic sa ma opresti.  Dar eu oare pot sa te opresc pe tine? Pot sa te inchid intr-un spatiu vid fara ca tu sa stii? E greu, dar eu spre deosebire de tine am sansa de a incerca asta.

Da, vorbesc cu o foaie de hartie. De cate zile ma chinui sa te mazgalesc fara sens? A cata oara e cand ma privesti, alba… ? A treia, a patra? Le-am pierdut randul, nu mai imi aduc aminte acum, nu mai imi aduc aminte de tine. Ce gandesc? Zi repede. Da, ai dreptate vroiam sa scriu aici sa imi re-exersez abilitatile de dezvoltare a unei idei(care idee?).Sunt un om al ideilor! Scriu ca sa ma trezesc, scriu ca sa ma intelegi, scriu pentru ca numai asa pot trece neobservat (crezi?). O saptamana grea, una si mai grea si se inmultesc pe zi ce trece. Incoerent. Prea incoerent pentru a fi considerat capabil. Stiu ca sunt capabil. Stiu ca ma pot regasi. Stiu ca pot exista pe veci! Da, stim amandoi. Dar oare putem amandoi?

I know I can.

One Response to stiu

Lasă un răspuns

