So quotable


Misu la pupitru, domnisoarelor si domnisorilor. Prins in mrejele dorului si ale nostalgiei de douazeci si patru de carate, ce-mi trecu mie prin cap? Pai, sa ma uit la filmele de pe ArpagicStudios, evident. (Haha, reclama!) Si, socat pana la lacrimi de frumusetea lor (sau poate de la conserva cu acid clorhidric sub presiune pe care am spart-o*), mi-am zis sa pun in scris niste citate de tinut minte. Nu de alta, dar cred ca avem un nou In Bruges pe maini, dragi colegi! Sau nu!

Dan: Ti se pare fascinant faptul ca ma curata Cip pe spate?

Elbu: Mihai, fa-te bideu si treci incoa! (n.r. bideu/veceu)

Vlad: Noi am ajuns la concluzia ca lumea e facuta din s*****… teoretic. Practic… din mai multe chestii.

Marius: Teoretic, are dreptate… Si practic are si mai multa dreptate!

Marius: In teorie, Dumnezeu ne-a creat – asta e o varianta. Iar alta varianta este ca a fost un Bing Bang (sic)…

Marius: Pe cine pariezi, ma?

Edy: Bai, eu pariez intotdeauna pe Marius… ca stiu ca pierde!

Edy: Pe Irina, ma?

Marius: Am zis pe tine!

Dan: Am inteles ca pe Ilinca…

Dan: Ai dracu’ nemti!!!

Marius: Toti astia care incep cu I sunt cei mai tari!

Marius: In anul asta (n.r. 2009), o sa incerc sa nu mai bat pe nimeni, o sa incerc sa nu mai vorbesc vulgar, o sa incerc sa fiu mai respectuos… asa sa-mi ajute Dumnezeu!

Edy: Acela este castravetele!

Elbu: Uite, o vezi?

Edy: Atata e!

Edy (aratand spre Elbu): Acela din staga Dvs. este antrenorul echipei FCM Targoviste, filmati-l, va rog.

Elbu: Care, ma?

Cata: …Sa speram ca o sa fie bine si ca o sa fie mai bine platita in viitor!

Bobotz: Va-ioooooo! Vaio!

Bobotz: And this is my other friend, feriga lui Mircea Badea!

Bobotz: When I was younger… than before. Deci, am luat o cutie de gel – eram cu Freezy si cu Ionita – si am dat-o pe o banca. Si prostii m-au inchis in clasa – am ramas cu gelul pe masa!

Mihai: Cand eu zic Poli, tu zici Tehnica. Poli!

Bobotz: Tehnica!

Bobotz: Cand Dalila zice Sto eu zic Matolog!

Marian: Am facut si poza!

Edy: Bai, sper c-ai prins asta!

Edy: Care-i Charlize Theron, asta sau ailalta?

Elbu: Deja mi se barlare!

Oana: De cine… fugi?

Bobotz: De Bac, in puii mei!

Dalila: Deci, flmarea tre’ sa inceapa de la baie!

Dan (tinand in mana o banana): Te impusc!

Edy (despre Marius): Scoate limba, ba!

Mihai: Pai si cum faceti, jucati fara minge?

Alex: Da!

Banel: Jucam pe incredere!… Pot sa ragai?

Mihai (despre episodul 100 din Lost): O sa explice Daniel tot ce stie despre insula.

Edy: Pai nu mai vin la scoala!

Edy: Stai, ma, ca ma scobesc in urechi!

Elbu: Am luat noi…

Dan: Tenchiu!

Dan: Eu, daca vreau, pot sa fiu serios, gen… Ce ‘aci?

Elbu: Powerpuff Girls!

Elbu (cu Bobotz la telefon): Sunt la scoala, ma filmeaza Mihai in momentul asta. La intrare! Sau in veceu, posibil…

Bobotz: Da’ Kramer de ‘colo, cica: Jerry, but Saab is in Sweden!

Dan: Bai, am scris in loc de „atunci, cu placere”, „atunci, cu plm”.

Dan (despre Elbu): El si cu… cum se numeste ma chestia asta?

Mihai: Hidrantul.

Dan: Hidrant! Imi venea in minte „odorizant”.

Bobotz: Tu, care te uiti la aceasta caseta, esti un fraier!

Dan: Atata! Inspiratia… Nu vine chiar asa usor inspiratia!

Dan: Voi va dati seama cati bani am face daca am pune asta pe YouTube?

Daca mai aveti citate de adaugat, sunteti invitatii mei!

*nota: nu e adevarat.

6 Responses to So quotable

  1. arpagic spune:

    De ce Elbu are cele mai amuzante replici? 😀

  2. arpagic spune:

    Misu catre Elbu: Sobolan redus mintal.
    Marius: Hai ma nu ma mai filma.
    Misu: Apocalipsa? Trebuie sa ne mai apropiem putin ca sa vezi apocalipsa.

  3. miaunell spune:

    :”> Vlad: Lemeaa baaaa LEMEA! :”>
    Mishu: Ail Bi Bac!
    Bobotzz: And this is my own MAGAZIN!…shop =))
    Mishu: What’s up snowman?
    Bobotzz: Cand eu zic „ciprian e la laboratul de chimie” voi ziceti „nu e” :))

  4. marian spune:

    C: ba, mie nu imi plac barbatii cu parul pe piept!…!…
    M: ba… mie nu imi plac barbatii deloc …

Lasă un răspuns

