Prindem papagali


Ce faci cand esti plictisit si nu gasesti nimic sa iti alini cea mai indispusa stare posibila? Simplu, te apuci si prinzi papagali! Pai hai ca va impartasesc cateva din tainele celui mai iscusit vanator de pe taramurile muntenesti din partea Campiei inalte a Targovistei. Acum sunt un fel de hunter purtator de pet, pagubele pana acum inca se lasa asteptate, dar cred ca zilele viitoare o sa aibe de suferit portofelul meu in cel mai bun caz.

Tzitzilica inaintea calvarului, pe uscatorul de haine de pe balcon

Cum stateam eu intins in canapea si ma prefaceam ca citesc o carte, foarte interesanta de altfel, dar mintea imi galopa gales in alte unghiuri ale imaginatiei decat ceea ce trebuia sa vad legat de carte, tata face o remarca neasteptata pentru cineva care este mult prea ocupat cu urlatul in telefoane: „Ce pasare frumoasa!”. „Ce naiba, iar face misto de mine?” gandesc eu repede, dar hai ca ma ridic, las cartea pe masa deschisa la pagina la care ma chinui de ieri sa citesc si ce vad… o pasare.

Tzitzilica in cusca improvizata

„Ce inaripata e asta, vrabiuta?” gandesc eu, nereusind sa vizualizez indeaproape pasarea. „Bai sa fiu albastru, e un papagal!! Ce poate sa caute un papagal la mine pe terasa? Adica, hai sa fim seriosi acum e un frig afara cine a mai vazut papagali in Romania inafara de cei de la tv?!” Curioasa sitatuatie, acum puneti-va si voi in situatia mea sa vezi o pasare deosebita pe o temperatura de iti clantane dintii in gura si sa gandesti sa actionezi. „Mi-e frig. Poate ca si papagalului ii e frig, hai incasa cu el!”

Zis si facut, am luat niste paine am aruncat pe balcon. Nimic. Am aruncat-o in casa. Nimic. Astept. Nimic. Ok, astept mai mult. Oooo, miscare, incepe sa zboare si se apropie de usa, dau perdeaua la o parte si ta-daaaaaa. Un papagal, la mine in casa. Atat! Cine e mai bun ca mine la prins pasari cu colorit exotic?! „ok, e in casa, dar ce naiba fac cu el?”. Mama era in culmea fericirii, deja incepuse sa ii vorbeasca. Papagalul ce sa ii ceri, papagal: „cirip, cirip, pirip, tz tz”. „Mai ai de exersat,tata!”. Ma gandeam ca trebuie sa fi zburat de la cineva si a ajuns la mine pe balcon, am intrebat administratorul blocului si cica nimeni in tot blocul nu are papagali. Eh, atunci asta e, il pastrez si cu asta basta. Mama, acum ai mai multe guri de hranit, de parca nu erau de ajunsi pestii si cu mine acum te-ai ales si cu un papagal.

Maine, ma duc sa caut o colivie.

One Response to Prindem papagali

  1. 2189km spune:

    Awww. Acum, pot sa adorm cu zambetul pe buze 🙂

Lasă un răspuns

