Reintoarcerea semizeilor


M-am relogat astazi dupa vreme indelungata de vizitat un blog parasit. Care sa fie parola? Ah da, intr-adevar avea dreptate Mihai cand mi-a spus ca parola cu pricina nu o sa o uit niciodata.

Ne-am intors! We’re back. Rescriem istoria pentru viitor si refacem trecutul in cele mai mici detalii. Am revenit sa va impartasim din nou fericirile si frustrarile noastre de zi cu zi si din nou o sa va oferim material de lecturat. Si de data asta o sa facem sa tremure intreaga blogosfera. O sa va simtim sub calcaie mangaindu-ne cu dragoste, iar noi o sa va poruncim alene detalii fara rost.

Numiti-o necromantie, rezurectie, recultivarea Arpagicului sau chiar a doua venire a lui Iisus. Nimic nu se compara cu momentul asta, am revenit. Anunta-ti prietenii, posteaza pe facebook, pune pe twitter, da-i sms lui Mircea Badea in emisiune, pune la status langa maneaua preferata linkul catre noi caci suntem gata sa facem ceea ce ne-am propus de la bun inceput: incredibilul sa fie posibil. Am depasit momentul lui Mihai Kogalniceanu, nu mai e momentul sa scriem mult si fara rost. Nu mai scriem decat genialitati, scriem pentur posteritate, scriem pentru generatiile viitoare, scriem pentru manualele scolare urmatoare ce vor fi inaugurate cu fast de Funeriu in urmatorii doi ani. Dupa mai bine de 100 de ani aplicam ceea ce a zis la vremea respectiva Titu Maiorescu. Suntem gata sa dam un fond formei, suntem pregatiti sa indeplinim visul generatiei pasoptiste, clasiciste, absurde, moderniste, postbelice si chiar optzeciste.

Uitati blogarasii de 2 lei ca zoso, arhi sau Mircea Badea care si-au capatat faima peste noapte. Noi suntem viitorul si voi ne veti sustine!

De ce vreau sa ne sustineti? Pai, zilele trecute vorbeam cu bunica de la tara si imi povestea ce a mai plantat prin gradina. „Da, maica, am pus ceapa, cartofi, fasole si a inceput sa iasa arpagicul”, „arpagicul?!” exclamam eu uimit. „Pai nu mai tii minte ca obisnuiai sa mananci praz cu paine cand erai mai mic?’ „Da mamaie stiu ce e aia arpagic, nu d-asta am ramas perplex.” „Ce ai facut mamaie? Ai ramas prepelix?” … Si d-atunci am avut revelatia ca trebuie sa ne intoarcem la scris, prieteni sa facem cumva sa ne reexprimam opiniile iar voi sa ne aprobati cu aplauze sau sa ne contraziceti aruncand in noi cu rosii. Hai sa va simt, cine e cu mine?

6 Responses to Reintoarcerea semizeilor

  1. Psihiatru spune:

    Hmm… preeeepelix! ^^

  2. 2189km spune:

    Ei cacat, ma uitam si eu la un documentar pe BBC Two. (Scuzati limbajul.) La voi e deja maine, nu? Atunci ma apuc si eu maine de scris, kay?

  3. miaunell spune:

    it was about time bitches. 🙂 si hai mai cu talent de data asta dak se poate.

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Eduard Mihai Ilie. Eduard Mihai Ilie said: Articol nou, dupa luni de pauza pe arpagic: https://arpagic.wordpress.com/2010/05/09/reintoarcerea-semizeilor/ […]

  5. miaunell spune:

    nu prea va tineti de cuvant [-(

  6. Edy spune:

    6 examene in 12 zile = moartea.

Lasă un răspuns

