Corabia se scufunda


Cu mirare si regret in suflet, am aflat ca venerabilul vapor numit Carabella este scufundat, incetul cu incetul, in numele meschin al progresului.

Comentariile sunt de prisos, oricat de putin ti-a placut sa speli puntea Carabellei, ma indoiesc sincer ca nu te trece un fior catusi de firav cand afli ca vaporul, asa cum il cunosteai tu, va inceta sa existe.

Asa ca, fara sa mai irosesc vorbe, iata ultima mea filmare in cala vechii ambarcatiuni. Amintiri sigilate intr-o sticla si aruncate pe mare.

Am cam exagerat cu metaforele nautice, nu? Aaaargh…

(asta e doar prima parte a unui lung si intens documentar; nu m-am sinchisit sa uploadez partea a doua, din motive de Bac si de uitare)

4 Responses to Corabia se scufunda

  1. arpagic spune:

    Sincer, eu as vrea sa vad de la tine mai multe chestii de la facultate decat din liceu…

  2. 2189km spune:

    data viitoare cand petrec trei zile curatand voma din mocheta am sa filmez pentru delectarea ta personala. 😀

  3. Edy spune:

    Deci, sa inteleg ca a fost hardcore party la tine zilele trecute? 😛

Lasă un răspuns

