Sopra tuti siamo noi.


I campioni siamo noi. Am castigat tot ce se putea, am luat cupa italiei, am castigat titlul in cizma si acum am capatat si Cupa Campionilor. Inter e prima echipa din Italia care reuseste sa castige absolut toate cele 3 trofee intr-un singur sezon. Sunt atat de fericit ca nu imi gasesc cuvintele, am reusit dupa 45 de ani sa recapatam Cupa Campionilor. Bravo Inter! Ma inclin in fata voastra si in fine simt fericirea pe care mi-am dorit-o dintodeauna, fericirea de a tine cu o echipa etern-invinsa si muncitoare care a castigat in cele din urma. S-a facut dreptate. Inter a castigat si punct. Suntem cei mai buni.

Pazza Inter!

Lasă un răspuns

