Stop Sesiune


Vai de mine, au trecut cele mai exasperante 12 zile din viata mea. Nu am crezut nici o clipa ca sesiunea poate fi atat de turbata si atat de nemiloasa cu noi, bieti studenti, cautatori de cunoastere cu ambitia glorioasa de a reusi pretutindeni. Scuza mea pentru care nu am mai scris nimic e cat se poate de clara si la obiect devreme ce am avut 6 examene foarte dificile inghesuite pe un spatiu extrem de restrans ca a trebuit sa fac fata unui ciclu aparent interminabil de zi de examen, zi de invatat, zi de examen, zi de invatat etc.Dar bineinteles ca orice incepe trebuie sa se si termine si sesiunea a trecut si ea la fel ca oricare alt lucru din acest univers. Recunosc, am gresit total strategia de lupta cu examenele pe semestrul asta. Am crezut ca va fi asemanator cu primul semestru unde aveam 3-4 zile libere intre examene, suficient timp in care sa invat si sa ma pun la punct cu materia (materii care de altfel pe primul semestru mi-au facut placere sa le invat), dar de data asta a fost mult diferit. Timpul insuficient de invatat, materiile dificile si neplacute mi-au stat in calea unei reusite de senzatie. Vai si cate am facut in aceste 2 saptamani, capul de afis ramanand de departe concertul lui Bob Dylan, concert care pur si simplu va ramane nealterat in epicentrul sufletului meu.

Oricum regrete nu au de ce sa isi faca loc in acest post, ce naiba, am terminat sesiunea!! Ma duc sa ma distrez! meet you there >:D<

4 Responses to Stop Sesiune

  1. Babatz spune:

    bine ma recunosc…si eu mai am inca 2

  2. briza spune:

    eu n-am avut niciun examen in sesiunea asta :-> who hates me? :))
    am avut numai lucrari de predat
    si, ca tot am pomenit de asta, poate ar fi cazut sa ma si apuc de scris :)) :-„

  3. Psihiatru spune:

    Nu uita, vineri… ^^

Lasă un răspuns

