Nominalizari pentru melodia romaneasca a anului


Sunt tare curios sa aflu cati dintre voi mai sunteti la curent cu muzica romaneasca si mi-ar placea sa vad niste titluri de melodii care v-au atras atentia in anul 2010; totusi cand zic muzica ma refer la altceva decat „pa-para-para-param” -ul clisestic, omniprezent in emisiile comerciale de muzica ale posturilor tv romanesti sau ale radiourilor din tara.

Din ce mi-a trecut mie pe la ureche in anul curent pot spune ca urmatoarele melodii sunt demne sa capete faima si admiratia arpagiciana:

DOC si-a creat un nume in industria muzicala romaneasca si in 2010 a revenit mai plin de viata ca niciodata. Un hip-hop clasic ale carui versuri au fost adaptate la situatia economico-politica actuala.

Probabil va reamintiti de melodia aceasta pe care am postat-o pe blog undeva prin mai. Pot spune ca si cum imi trezeste amintiri placute si o consider in continuare o melodie reusita a bizarilor elefanti 😀

Este evident ca trupele romanesti isi aleg nume din ce in ce mai ciudate si aici intalnim un caz de lipsa cronica de imaginatie. O melodie destul de catchy… pentru ceva cantat in limba romana 🙂

Cred ca i-am vazut live undeva… dar nu imi mai amintesc bine despre ce era vorba, oare de ce?! In fine, mi se pare ca sound-ul baietilor suna occidental si consider ca au potential pentru a se afirma peste granita in viitorul apropiat. Acum ramane de vazut.

Pe astia, sigur i-am vazut live, nu Mihai? De-a lungul anului am ascultat mai multe melodii ce le apartin dar nu pot spune ca mi-a atras vreuna atentia cu exceptia asteia, care chiar este reusita.

Nu stiu cine e „Aeroport”, nici „Simona Ionescu” nu stiu cine e, dar stiu un lucru: simplicitatea acestei melodii ma face sa o ingan de fiecare data cand o aud la radio. Ciudat lucru, nu?

Trebuie sa adaug printre nominalizari si ceva mai putin …alternativ. Asa ca „Ne place” e genul de melodie electronica care… imi place. In plus refrenul mi se pare foarte catchy.

In final, ceva iesit din conventional, asemanator „Planetei Moldova”, nu trebuie cu orice pret sa lipseasca din cadrul nominalizarilor mele.  „Regula de aur” este preferata mea, dar daca doriti sa auziti mai multe de la ei incercati pe trilulilu sau youtube.

Mentionez ca ordinea de mai sus este total aleatoare si imi doresc sa aud si din partea voastra nominalizari pentru melodia romaneasca a anului. De asemenea, nu m-ar deranja daca ati veni deja cu un top 5 pentru anul curent.

4 Responses to Nominalizari pentru melodia romaneasca a anului

  1. miaunell spune:

    Alexandra Stan – Lolipop
    glumesc :))
    draguta lista 😕 unele nici nu le stiam… ma rog 😐 majoritatea. n-am un top5 din 2010 dar sigur „genti de bani” ar fi in el daca as avea :)).

  2. Mihai, seful acestui blog spune:

    Simona Ionescu castiga de departe la concursul de catchy.
    Regula de Aur castiga cel mai subtil banc.
    Genti de Bani as zice insa ca e piesa anului.
    Restul sunt ok – cea de la Robin… mi se pare cam stupida/pompoasa in acelasi timp, am auzit una mai interesanta la radio dar nu stiu cum se numeste.
    Per total insa, surprinzator de bune cantecele astea. Sa insemne oare ca incepem si noi sa facem muzica buna?…
    Nu, in niciun caz. Tot cacaturi de-alea cu paparaparaparaparam ne reprezinta. Ma doare in cur daca strainilor le place (nimic nu ma scoate dintr-un club englezesc mai repede decat o piesa de Inna), daca dai pe KissFM sau alte asemenea jeguri de posturi, toate piesele suna la fel.
    Muzica romaneasca actuala este ca o marmelada din excremente de liliac – strainii o apreciaza, dar pana la urma tot cacat e.

  3. miaunell spune:

    pai pe romani nu-i intereseaza sa faca muzica de calitate. ii intereseaza sa-si vanda albumele si implicit sa faca bani… nu asta e visu romanului? sa faca bani de sa nu mai aiba ce sa faca cu ei… ziceam si azi… e frumoasa tara noastra, pacat ca e locuita. 😦

Lasă un comentariu