Inca 5

15 decembrie 2009

Ceva ce vroiam sa postez inca de la Sfantul Nicolae:

E bine ca barem acum am gasit un clip, cu privire la tristele alegeri prezidentiale,  care intr-adevar imi place Happy Fish, thumb up!


indiferenta

15 decembrie 2009

O saptamana, atat a trecut de la ultimul articol scris aici. Cam multisor si cam prea putin in acelasi timp.

Prea repede trece timpul aici, acum. Simt ca sunt un intreg care se atrofiaza din ce in ce mai mult, gandind din ce in ce mai incet sau poate ca zapada de afara mi-a degerat mintea. Si ce stralucit eram acum cateva luni, si ce fara de greseala eram atunci, iar acum sunt doar o stana de piatra acoperita de incertitudine sau poate ca nu sunt decat o fantoma a trecutului ce bantuie fara sa-si gaseasca locul cu un zambet ironic.

Tu mai crezi in tine? Mai crezi in ce doreai sa ajungi? Visul tau e neschimbat?

Ideea este ca pot sa merg mai departe, chiar daca nu o sa mai ramana nimic in urma mea. Poate decat urmele iti mai pot da de inteles ca am trecut pe aici.

Indiferenta mea se manifesta atipic. Nu mai ma simt legat de lumea asta cu nimic, nu mai ai cu ce sa ma tii la indemana, nu mai ai cum sa te apropii de mine, nu mai ai cum sa ma manevrezi. Sunt doar eu, si voi reusi mai devreme sau mai tarziu. Atunci iti voi vedea privirea de neinduplecat muscand pamantul. O sa imi placa.

P.S. Ninge.