Trilogia colindului


O miniserie in trei parti. Enjoy.

Restul dupa salt.

13 Responses to Trilogia colindului

  1. Elbu spune:

    ba initial citisem trilogia cacatului 🙂

  2. arpagic spune:

    Nu ai fi fost departe de adevar. :))

  3. miaunell spune:

    lol de lol de 3 ori lol pt fiecare film fara numar ca adrian guta. 😐 auzisem eu ceva de genu ca a baut elbu da’ nici kiar asa in sl&b%z
    mishu ca de obicei bestial 😀 da…cu plm…placerea a fost de partea mea frate 😛
    si bobot…cel mai amuzant personaj ma jur :)) gj baieti 😛

  4. Dan spune:

    😀 alcool = inspiratie divina

  5. BobotzZz spune:

    eu:”zi-le ma la aia sa vina incoace”; Misu: „Veniti ma incoace!”

  6. marian spune:

    bai, deci am reusit sa fac 5 flotari … fara „inspiratie divina” :))

  7. Fr33zy spune:

    total lame=))) sa mor …plm…mai bine va uitati pe tavan decat la asta…e mai interesant…in afara de elbu beat…:)))ce tru esti =))))

  8. BobotzZz spune:

    bai frate, nu te-a obligat nimeni sa te uiti..

  9. Edy spune:

    Eu am fost istet si nu am pierdut timpul uitandu-ma decat 1 minut la primul film! *flexing his muscles*

  10. arpagic spune:

    …sau poate ca regreti ca nu ai fost si tu acolo… 😛

  11. arpagic spune:

    Mie mi se pare ca sunteti penibili… Consider ca am trecut de stadiul in care ma purtam imatur 😛

  12. arpagic spune:

    Amintiri din viitor cumva? 😛

  13. arpagic spune:

    Vrei sa mai scriu?

Lasă un comentariu