Chill, bai baieti!


Doamne, unii oameni sunt disperati! Carantina, inchisoare, morti

O sa ti-o spun o data: E DOAR GRIPA! Stiu, stiu, gripa, chiar si cea obisnuita, e cea mai naspa boala din lume etc etc. Dar nu exagerati, oameni buni. Toata lumea occidentala si-a dat seama ca de fapt gripa asta porcina nu e asa de a naibii cum parea initial. Sigur, e altceva, oamenii au mai multe sanse sa se imbolnaveasca, dar asta nu inseamna ca trebuie sa strigam „Apocalipsa!!!”. Cand, prin vara, le ziceam unora ca gripa porcina o sa fie gripa sezonului astuia si ca multi-multi oameni o sa se imbolnaveasca de ea, se uitau la mine crucis…

Hai sa-ti mai impartasesc ceva… AM AVUT GRIPA PORCINA. Da, am trecut si eu pe langa bau-baul asta. A fost nasol, nu pot sa neg, a fost o gripa cum nu am mai avut de mult – dar asta pentru ca, evident, nu am putut sa ma vaccinez.

Insa gripa asta m-a invatat ceva foarte important: TREBUIE SA FII LINISTIT. Simplu. Englezii au prevazut de multe luni de zile ca gripa o sa ia amploare, asa ca solutia lor a fost simpla: daca te simti rau, suni gratis la un numar de telefon unde cineva iti verifca simptomele; daca ajunge la concluzia ca probabil ai gripa, te pune sa stai linistit in casa, iti da un cod pentru un antiviral, te pune sa trimiti pe cineva cu respectivul cod la farmacie sa iti ridice antiviralul. Apoi, iei antiviralul, bei lichide calde si te odihnesti. Simplu. Nu tu amenintari, nu tu previziuni macabre, si, mai ales, nu tu panica. Ai inteles, Dl. Streinu Cercel? DON’T PANIC! Crezi ca rezolvi ceva daca ii sperii pe oameni de bau-baul gripei? Inteleg ca romanii sunt mai batuti in cap din fire, dar ceea ce faci tu se numeste sa pui gaz pe foc…

Deci, pe scurt: Chill. E atat de simplu.

 

1 Responses to Chill, bai baieti!

  1. miaunell spune:

    …si eu am avut gripa porcina:| e doar oleaca mai rea decat gripa normala… da’ mi-a trecut intr-o saptamana. plm …

Lasă un comentariu