Haaap-ciu!


postat de Dez

Hmm nu stiu ce mi-a venit sa scriu despre asta, insa astazi am stranutat mai mult decat de obicei si mi se spunea mereu „noroc” . Observ ca obiceiul difera in functie de tara de origine. De asemenea am observat ca oamenii care nu le au asa bine cu engleza (nu ca eu as fi un maestru) spun adesea „cheers”. Este gresit, cheers se foloseste numai inainte de a da pe gat o bautura(de obicei alcoolica). Expresia corecta este „God bless you” sau mai simpu „Bless you” si asta am invatat de la un profesor irlandez in Anglia. Se spune ca obiceiul provine din timpul Ciumei Negre; atunci cand cineva straunta era semn ca ar fi purtator al bolii. Astfel, cei apropiati lui ii doreau omului respectiv binecuvantarea divina pentru a scapa teafar . Ma intreb daca la noi are legatura cu ceva 😀

2 Responses to Haaap-ciu!

  1. blanche spune:

    Well, then do some more research.

    App, Ben a renuntat la tagurile „Ben”. Tu nu renunti la cele „Dez”? ;;) *trying and failing in being persuasive*

  2. Ndrey spune:

    mie cel mai tare raspuns la un stranut mi se pare „CHEF” 😆

Lasă un comentariu