God of War

9 august 2008

God of War: Chains of Olympus

postat de Dez

Cum, nu ati auzit de acest joc divin? E zeul tuturor jocurilor inventate vreodata si totodata preferatul meu. Motivul pentru care multi dintre voi nu au auzit de acest joc este in principal faptul ca este produs de Sony si automat este realizat special pentru consolele lor: Play Station 2/3 sau PSP. Va mai aduceti aminte de Legendele Olimpului? Nu? Ok… de Odiseea banuiesc ca nu stiti ce e aia, dar Troia tot ati vazut. Trebuie sa stiti de Troia,doar a jucat Brad Pitt(asta in caz ca citeste vreo gagica blogul asta) Citește restul acestei intrări »


Prima medalie

9 august 2008

Singurii care ne mai fac sa ne simtim mandrii ca suntem romani sunt sportivii. Iata ca inca din prima zi de olimpiada, Romania a obtinut Aurul Olimpic la Beijing prin Alina Dumitru la judo. Bravo judoka! 🙂 Hai Romania in continuare!


Aritmetica e dificila…

9 august 2008

…mai ales pentru microbisti. Cautand date despre primul derby al campionatului am gasit o perla superba in commenturile de pe sport.ro


Cand lumea nu se uita…

9 august 2008

postat de Ben

M-am dus ieri dupa-amiaza sa iau un ziar. Doua precizari: in Orasul asta, chioscurile de ziare au afise in fata care fac reclama stirii principale din ziare; in plus, exista si publicatii care apar dupa-amiaza. Factorii astia doi m-au facut sa ma indrept catre chiosc. Ratasem ceremonia de deschidere a JO2008, iar afisul scria mare „Olimpiada chinezeasca a inceput – poze uimitoare”.

Asadar, mi-am luat ziarul si m-am dus sa il platesc. O batrana cu o privire oarecum speriata statea dupa tejghea, mesterind ceva cu o foaie mare de hartie. Era complet abatuta si nu parea sa ma bage in seama. „Scuzati-ma”, i-am spus si i-am aratat ziarul. I-am intins banii si i-am multumit, dar batrana parea preocupata de altceva. Am plecat intrigat.

Din pura intamplare, am intors capul dupa cateva clipe. Batranica se dusese la afisul „publicitar” si il schimba. Pe noul afis scria „Armata rusa intra in lupta – incepe razboiul”.

Citește restul acestei intrări »


Cea ma grozava chestie…

9 august 2008

din istoria chestiilor grozave.

Da, m-am apucat de articole despre bauturi straine a la zoso. O sa vedeti un articol mult mai dezvoltat in curand.